Kampanja Mercator

Published: Tuesday, 06 February 2018 Written by admin

 

mercator

Uživajte več sadja in zelenjave, podprite smučarje skakalce Smučarsko skakalnega kluba Velenje

Velenje, februar 2018 Kaj imata skupnega Mercatorjeva kampanja za sadje in zelenjavo in podpora smučarjem skakalcem? Veliko, saj bo šel del prihodkov od prodaje sadja in zelenjave v Mercatorju v sklad za donacijo skakalni reprezentanci, del pa za donacije skakalnim klubom z največ osvojenimi glasovi kupcev. Za glasove se poteguje tudi Smučarsko skakalni klub Velenje. Akcija bo potekala od 1. do 28. februarja 2018, zbrana sredstva pa bo Mercator podelil marca, v tednu po zaključku pokala v Planici.

Mercator s Smučarsko zvezo Slovenije tudi letošnjo sezono izvaja kampanjo za podporo smučarjem skakalcem. Na računih za kupljeno sadje in zelenjavo bodo februarja kupci v Mercatorju prejeli kodo, ki prinaša enega ali več glasov za izbrani skakalni klub. Kupci glasove oddajo na Mercatorjevi spletni strani. Vsak klub, ki bo zbral vsaj 1000 glasov, bo prejel 1000 EUR, prvih šest klubov z največ glasovi pa še dodatne denarne nagrade. Zato tudi Smučarsko skakalni klub Velenje poziva vse ljubitelje športa in smučarskih skokov, da nas s svojimi glasovi podprejo.

Največji izziv, s katerim se soočajo skakalni klubi v Sloveniji, je namreč prav zbiranje finančnih sredstev. Pomanjkanje denarja se odraža v zagotavljanju opreme za bodoče skakalce, kot tudi v nezadostnem številu izobraženega kadra. Skakalni klubi se financirajo iz prispevkov oz. dotacij s strani občin, Smučarske zveze Slovenije ter članarin oz. vadnin članov, največji delež sredstev pa morajo klubi v obliki sponzorskih prispevkov zbrati sami. 

»V Smučarsko skakalnem klubu Velenje bomo koristno porabili vsa dodatna sredstva. Zato se potegujemo za glasove naših občank in občanov, saj bi donacijo porabili za kritje prevoznih stroškov za treninge otrok in nakup enotnih klubskih oblačil, kar bi nam močno olajšalo delo, okrepili pa bi tudi prepoznavnost in enotnost naših tekmovalcev v tej in naslednjih sezonah. Vsi vemo, da športni uspehi ne pridejo čez noč, treba je redno in kakovostno vaditi in vlagati v podmladek, da lahko nato navijamo za naše orle, ki so ves čas v samem svetovnem vrhu«, je poudaril Bogdan Plaznik, predsednik kluba.

 »V Mercatorju velik del sponzorskih sredstev namenimo za šport, ob tem pa želimo širšo javnost navdušiti tudi za aktiven življenjski slog in uravnoteženo prehrano. Od tod zamisel, da našo kampanjo za podporo smučarjem skakalcem povežemo s promocijo za uživanje več sadja in zelenjave. Tako v zdravje kot v šport je treba vlagati vztrajno in dolgoročno, da se lahko veselimo uspehov. Ob izjemnih dosežkih naših orlov pa ne smemo pozabiti na lokalne skakalne klube, kjer se vse začne. Kdor ne skače, ni Sloven'c, pravimo, ker Slovenija slovi tudi po izjemnih dosežki v smučarskih skokih. Mercator zato želi z donacijo nagraditi skakalno reprezentanco, spodbuditi pa tudi skakalne klube, da še naprej opravljajo svoje pomembno poslanstvo,« je pred začetkom kampanje povedal Iztok Verdnik, pomočnik predsednika uprave za korporativno komuniciranje.

Že pred dvema letoma, ko so v zimsko sezono prvič skupaj skočili Mercator in naši smučarji skakalci, je bila podpora ljudi naravnost izjemna, saj so poslali več kot 600 tisoč glasov. Lani je Mercator za skakalce doniral skupaj 110.000 evrov in kombi Ford.

 

Hits: 264